Thursday, April 21, 2011

Menyesal

Salam wth.. 
How should I start ye? Mengenai lagu ni, Menyesal yg dinyanyikan oleh Sixth Sense, 1st time aku msa layan cite Asmara kt TV3, terus aku suka. Sedddddaaaappp!! Lirik dia sungguh menyentuh perasaan aku. Mulanya aku just suka2 nyanyi, xsangka lagu ni macam nk terkena kt aku. Bila aku dengar lagu ni, macam ia motivate aku untuk teruskan hidup aku macam biasa.. Lagu ni kiranya one of the things that helps me myself to booster my spirits again after what happened on me this month. Aku anggap bulan ni ialah bulan dugaan aku. Macam2 jadi kt aku bulan ni. It takes time for me to adapt n accept those situations in this short period.. Sabo je la byk2.. Alhamdulillah.. Allah Maha Penyayang. Dia kurniakan aku satu kekuatan yg bg aku orang lain xmampu nk tanggung mcmn aku tanggung skrg.. Aku rasa berbangga di sisi Allah SWT. Tentang lagu ni, aku harap dia menyesal. Tu je.. Nah! ni lirik lagu Menyesal, khas buat korang2 seme.. Selamat membaca n hayati lirik ni.. ^_^




Menyesal~Sixth Sense



Tak pernah ku fahami ertimu padaku

Tak pernah ku mengerti hadirmu untukku

Rasa yang pernah kau bagi

Cinta yang telah kau beri





Setelah ku terjatuh baru ku sedari

Betapa kau kekasih hingga hujung hati

Rasa yang setia menanti

Cinta yang tak akan pergi




Menyesal ku akui tak terima cintamu


Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Terlambat ku akui berertinya dirimu

Kerna hanya dirimu sambut cinta

Penawar peritku


Hanya dirimu

Tulus cintaku


Menyesal ku akui tak terima cintamu

Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku

Menyesal ku akui tak terima cintamu

Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku


Terlambat ku akui berertinya dirimu

Kerna hanya dirimu

Sanggup cinta penawar peritku

Sanggup cinta pengusap tangisku








Aku,
Ami~xoxo

No comments:

Post a Comment