Thursday, April 21, 2011

Zaman Jahiliyah Aku..

Salam wth..
Sekali lagi, aku nk share dgn korg somethng psl aku msa aku muda-muda dlu.. Aku dlu pernah jadi model pengantin catwalk sana-sini, free hair. Siap rambut aku buat spikey mcm dlm cite katun animasi jepun tuh.. ha! final fantasy.. dolu2, mmg aku suka sgt modelling.. tp xdela smpai tahap nk buka sna, buka sini, pakai skirt ke, tube ke. Aku kira mcm pmpuan Melayu terakhir.. Uhuk! uhuk! Kalau aku jalan kt atas pentas tu, mesti org suka. Aku igt lg. n yg terharunya mak ayah aku support aku. Yang baiknya aku ni, setiap bnda yg aku buat, aku xpnh nk blkgkan mak ayah aku. Baik kan sya?? Hehehehhe.. Pastu, tiba2 ntah mcmn satu hari tu, aku trasa bersalah yg teramat sgt, rsa xselamat sbb yela bukak aurat kan, nmpk rambut aku, leher aku.. aku rsa berdosa sgt2. Allah bg petunjuk dlm mimpi. Aku mimpi kiamat. (Takut xterkata mimpi tu!)Then start situ la, aku mula istiqamah pakai tudung smpai la skrg. Alhamdulillah.. :)



Macam ni la aku dulu.. Pastu aku dh mintak org deletekan gmbr aku.
Insaf sudaaaa...

Aku la tu,
Ami~xoxo

No comments:

Post a Comment