Wednesday, May 4, 2011

Lepaking time!

Lepaking with Chui, my Anje and Eyna~ Photographer. Hehehee..

Salam wth.
Masa ni kitorg decide nk kluar sebab my Anje( kak Ieyda) wants to go to Saloon coz she wants to cut her hair. Dia rimas katanya. Then she asked me either I want to join her potong rambut atau x. Aku pun ckp la aku nk join skaki potong rambut aku yg ala2 Adira AF8, tapi dh panjang ckit la. Pegila dgn Eyna n Chui ( xsangka pulak Chui ikut skali. Anyway, thanks dear for joining us yg senget ni!) Al-kisahnya, pegi la kami berempat dgn menaiki keta kancil sewa wrna merah yg sgh comel mcm kami ni, espcly aku la tu. Ehem2! Sila cabut gigi anda~~ Then Chui pun drive la pas abg tu kuar dr keta tu.. Igtkan abg tu ikot skli. Naseb baik! Fuh!. Pastu pg la uptown konon2nya cri saloon (pdhl kt changlun jewww!) Akhirnya berjaya jgk la dpt cari setelah direject oleh saloon lain. Muahahhaaha... Penuh la katakan. Pegi hari Jumaat mmg la penuh sbb kt Kedah cuti kan. Huhuhuhu..:( Dh masuk kdai saloon tu, apatah nmanya. Lupa dh gue! adehh! Pastu tgk la mcm busy je chinese dua org tu cutting their customers' hairs, trus xjadi nk potong rmbt. Aku la tu yg xjd.. Hohohoho..:S Pastu tu la kitorg pun tgu la my Anje potong rmbt sbb dia mmg nk ptg rmbt. nk dkt dua jam lbh jgk la tgu dia.. Perghhh!!! MANTAP bak kata encik Hazizi sya..LOL!Sampai aku tertido kt sofa tau! Sedap je landing atas sofa org. Xtau malu btl.. Akhirnya, siap la jgk rmbt anje dipotong. Masya-Allah! Beliau sangat la comel! Ada gmbr dia tp dlm hp Eyna la. Hohoho.. Pastu lps poi gunting rmbt tu. kami poi Marrybrown, mkn2 sobab porut den dh kebuluq thp cipan! Wahahahhaha!! Pas mkn tu trus ajak diorg poi maen bowling kt C-Mart kt atas tuh sebab aku gian sgt nk maen. Ajak Wang, Fikri, n the geng haram! Semenye bg alasan xleh la apa la. Sabo je la nak. Hohoho.. Pastu2, dh smpai tmpt bowling, hati aku blagu riang sbb dpt maen. AKHIRNYA! Then the game is started. Dgn penuh semangat yg kental n berkobar2 ni, aku pun poi la  melimpor bola tu utk jatuhkan pin yg xseberapa tu. Konon2nya! Pastu.. haishhh, malas la pulak nk cite. Aku dpt no 3 je. Huhuhu. Naseb kurg baek hritu. Tpi xpe. Sebagai mnusia yg xpnh knl putus asa, aku akan sntiasa brusaha.. Muahahhaa.. Dh la.. Xlarat dh nk cite. Nite!

Miss u already en begedil daging,
ami~xoxo

No comments:

Post a Comment